Založ si blog

Archív: december, 2019

Opustená

Sedím. Sedačka mäkká, pohodlná, telo mám natiahnuté ako mi to vyhovuje. Podľa seba, len z času na čas zmením pozíciu. Neriadim sa časom, moje údy mi začnú dávať signály, zmena polohy je nevyhnutná. Rešpektujem, presne ako teraz, najhoršie sú na tom nohy, dokonca sa hlási tŕpnutie. Nepríjemné, ale o chvíľu je lepšie, všetko pominie. Hlava mierne zaklonená, opretá o […]

Pokračovanie článku

Bratia

Moje telo. Neviem či cítim bolesť, som v pomykove. Sedím, aspoň tým som si istá. Chrbát opretý, hlava zaklonená, možno až príliš. Krčná chrbtica u mňa nie je v perfektnom stave. Určite nie, občasné trampoty pretkávané zlými obdobiami. Rehabilitácie, magnetoterapie a všeličo iné. Tabletky, na tie nesmiem zabudnúť, doktorka ich predpisuje veľmi rada. Ako lentilky, ani […]

Pokračovanie článku

Lieky

Sedím a hľadím, ani neviem kam. Zrejme len kdesi do priestoru, veľa zaujímavého sa okolo mňa nedeje. Okno, zbadám ho a nasmerujem svoj pohľad tam. Je tam akosi šedivo, ani keby nebola zima. Ale áno, kalendár vraví jasnou rečou, polovica decembra sa blíži. Áno, rezignujem, všetky tieto údaje sú správne, ale čosi tu chýba. Mám to, biela, poriadna dávka studenej periny, […]

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

26.07.2024 13:32

Generálny prokurátor Maroš Žilinka k výhrade EÚ k paragrafu 363. Podľa ústavného súdu nepredstavuje zásah do práva na súdnu či inú právnu ochranu.