Založ si blog

Archív: september, 2022

Červená

Kráčam, moje telo je v pohybe. Jedna noha, druhá, kladiem ich vedľa seba. Zvláštne, nerobievam to, ale dnes, akoby som ich pozoroval. Možno to nie je celkom presné, ale aj tak sa na ne zameriavam. Je zima, takmer päť stupňov pod nulou a ten vietor. Nič príjemné, ešte aj pod kabát mi fúka, dnes je ten vetrisko príliš zvedavý. Nemusel by, už aj mráz mi dáva zabrať. Veru […]

Pokračovanie článku

Alobal

Miestnosť, steny biele, nikde ani štipka farby. Hm, otáčam hlavu, akoby som tu ešte nikdy nebola. Opak je pravdou, toto miesto je takmer mojím druhým domovom. Ani nápad, chce sa mi protestovať, takto by som to určite nenazývala. Sedím pri stole bielej farby a niekam hľadím. Šanóny, je ich tu toľko, stoja tu ako pyramídy. Veľký poriadok tu nie je, ale to všetko […]

Pokračovanie článku
Ministerstvo kultúry vyzvalo Budmerice na vypratanie kaštieľa, obec postoju rezortu nerozumie

Ministerstvo kultúry vyzvalo Budmerice na vypratanie kaštieľa, obec postoju rezortu nerozumie

17.04.2024 14:32

Využívanie nehnuteľností, pozemkov a ďalších priestorov v okolí kaštieľa sa môže stať predmetom súdneho sporu.

Medzinárodný škandál v Bruseli a veľké víťazstvo euroskeptikov. Konferencia nacionalistov napokon pokračuje

Medzinárodný škandál v Bruseli a veľké víťazstvo euroskeptikov. Konferencia nacionalistov napokon pokračuje

17.04.2024 18:25

Konferencia nacionalistického a euroskeptického tábora sa koná len niekoľko týždňov pred júnovými voľbami do Európskeho parlamentu.

Šutaj Eštok odvolal z Rady vlády pre mimovládne organizácie päť členov vrátane Rizmana, opozícia to kritizuje

Šutaj Eštok odvolal z Rady vlády pre mimovládne organizácie päť členov vrátane Rizmana, opozícia to kritizuje

17.04.2024 15:31

Zástupcovia mimovládok aj opozičné KDH a PS hovoria o obmedzovaní občianskeho sektora.

ONLINE: Ukrajinské údery na Kryme a v Rusku boli skvelo skoordinované, napáchali značné škody, oceňuje ISW

ONLINE: Ukrajinské údery na Kryme a v Rusku boli skvelo skoordinované, napáchali značné škody, oceňuje ISW

18.04.2024 06:00

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.