Založ si blog

Tma

Napätie, cítim ho, preteká mojím telom. Nič rýchle, práve naopak. Pomalé, akoby si chcelo dať záležať. Oblasť krku, tam kdesi sa to začína, potom ruky a prsty. Do každého jedného, prvý je palec, posledný malíček.

Zelené bobule, sú kdesi vedľa mňa. Nie celkom, musím sa natiahnuť. Nič hrozné, vystretá ruka mi bude stačiť. Hm, kyslé, dokonca príliš. Aha, ani s tým nebude problém, hneď vedľa miska s cukrom. Plná veľkých sladkých kryštálov. Mňam, chutí to výborne, sviežo a sladko, skvelá kombinácia. Aj napätie ustupuje, aspoň sa mi zdá.

Ruka, vidím ju, dva prsty spojené čímsi. Svalnatá. Aj by som si oči pretrela, ale blíži sa ku mne. Je stále bližšie, možno o chvíľu začnem kričať. Nemala by som, viem, v susedstve majú maličké dieťa, nechcem sa dostať do sporu. S nimi nie, mladá, celkom podarená rodinka.

Už je tu pri mne, bojím sa. Odrazu tma, všetko je preč, akoby mávnutím čarovného prútika. Dotyk, jasný, zreteľný. Na pery. Som ticho, neviem, čo mám čakať. Kričať či byť potichu, to keby som vedela. Ešte aj tá tma, skutočne záhadné.

Tlak, je silnejší, pridáva na intenzite. Kašlem na to, pootvorím pery, čo sa má stať, sa stane. Sladkosť, dostáva sa mi na jazyk a postupne sa rozpíja do okolia. Hrozno s cukrom, jeho biele kryštály, prebleskne mi hlavou. Sladká chuť na mojom jazyku to potvrdzuje, ani svetlo nepotrebujem. Mňam, mám ho v ústach, hryziem do neho. Ešte som ho neprehltla a ďalší dotyk. Iný, žiadne ovocie, zmýliť sa nemôžem.

Pery, len tie to môžu byť. Dotýkajú sa mojich a… Bozkávajú ma, ešte aj jazyk, mám ho v puse. Chcem sa brániť, len keby som to dokázala. Nemôžem, páči sa mi to, je to také vášnivé. Dokonca stále viac.

Už to nie sú len ústa, na scénu prichádzajú ruky, presne tie, ktoré tu boli na začiatku. Ale teraz, dotýkajú sa ma zvláštnym spôsobom, hladkajú moje prsníky. Z jedného na druhý, premiestňujú sa. Je to príjemné, vzrušujúce, začínam nejako zvláštne dýchať.

Ruka. Nie jeho, moja, taký prudký pohyb. Neviem ako sa to stalo, len ten buchot, do niečoho som narazila. Telom mi trhne, oči otvorené. Za oknom tma, hrozno s cukrom nikde. Ani on nie, jeho ruky a pery. Je preč. Som tu sama, opustená, bol to len sen.

Pena

27.03.2024

Jedno vrznutie dverí a všetky oči jedným smerom. Dvere, to je ten bod a uprostred nich ja. Sám, tlačiaci sa dovnútra. Možno vietor, poháňa ma, akoby ma už chcel vteperiť za dvere. Neponáhľam sa, nemám dôvod. Som pokojný, vyrovnaný sám so sebou. Aj tie pohľady, milé mi nie sú, znesiem ich však. No kam by sa už pozerali… Moja ruka na kľučke, [...]

Kroky

14.03.2024

Kráčam po schodoch. Moje nohy, sú neskutočne ľahké, akoby som ich ani nemala. Ale mám, sú presne na svojom mieste. Pravá, ľavá, ešte raz sa na ne pozriem a pokračujem v ceste. Nejaké schody za mnou a predo mnou tiež, dvanásť poschodí spraví svoje. Možno som mala použiť výťah, dnes taká bežná záležitosť. Áno, v tejto bytovke sú hneď dva, jeden vedľa [...]

Hnedá

03.03.2024

Vôňa, vráža mi do nosa. Nádhera, kávové zrná, mám ich pred očami. Tie tvary, zbožňujem ich vo všetkých podobách. Akoby som sa práve ocitla v reklamnom spote, kochám sa pohľadom na ne. „No, len sa na ne pozri!“ chcem vykríknuť a dať to na známosť všetkým. Nech vedia, kde je ich krása a chuť. Áno, tá chuť dostane každého. Musí, nedá sa jej odolať. [...]

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00, aktualizované: 10:05

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.