Založ si blog

Košeľa

Prechádzam sa po izbe, moje telo zahaľuje len košeľa. Je dlhá, siaha mi do polovice stehien, akoby som si ju od niekoho požičala. Možno nie presne, ale na tom nezáleží. Matej, jemu by patriť mohla. Áno, ale nie je to tak, asi ženská intuícia. Jemná látka niečo zahaľuje i odkrýva, presne tak to mám rada. Ja rozhodnem, ukážem, ukryjem.

Kráčam, vychutnávam si každý krok, moje chodidlo, od prstov až po pätu. Dotýkam sa podlahy, tvarujem nohu a kladiem ju znovu naspäť. Krásne, ako modelka predvádzajúca sa na móle. Obecenstvo, žiadne nemám, ale nechýba mi. Vlastne, akoby som bola v sále plnej jasajúcich ľudí, aplauz pre mňa.

Košeľa, je taká hebká, akoby ani nebola. Len opatrne sa dotýka môjho tela na rozličných miestach. Áno, prsia, o nich hovorím, moje bradavky sú také citlivé. Stačí málo a… Práve vystúpili do popredia, akoby chceli ešte viac, prsníky sa pohojdávajú v rytme pohybu. Som pozorná, vnímam aj minimálne zmeny. Telo ženy je úžasné.

Ešte chvíľu som v hornej časti a potom, dostávam sa nižšie. Jednoducho zostupujem. Zadok pevný, dobre tvarovaný, čipkované nohavičky čiernej farby. Luxusný kúsok v mojom šatníku. Ďalšie dva kroky a zbadám ho, je to on, môj princ. Matej stojaci oproti mne. Hľadí na mňa, cítim sa tak zvláštne, poznám ten pocit, moje telo zaplavuje vášeň. Všetko je len na začiatku, naše pery sa stretli. Bozkáva ma, dotýka sa mojej pokožky, medzi nami je už len košeľa. Jemná, hodvábna.

Tag:

Pena

27.03.2024

Jedno vrznutie dverí a všetky oči jedným smerom. Dvere, to je ten bod a uprostred nich ja. Sám, tlačiaci sa dovnútra. Možno vietor, poháňa ma, akoby ma už chcel vteperiť za dvere. Neponáhľam sa, nemám dôvod. Som pokojný, vyrovnaný sám so sebou. Aj tie pohľady, milé mi nie sú, znesiem ich však. No kam by sa už pozerali… Moja ruka na kľučke, [...]

Kroky

14.03.2024

Kráčam po schodoch. Moje nohy, sú neskutočne ľahké, akoby som ich ani nemala. Ale mám, sú presne na svojom mieste. Pravá, ľavá, ešte raz sa na ne pozriem a pokračujem v ceste. Nejaké schody za mnou a predo mnou tiež, dvanásť poschodí spraví svoje. Možno som mala použiť výťah, dnes taká bežná záležitosť. Áno, v tejto bytovke sú hneď dva, jeden vedľa [...]

Hnedá

03.03.2024

Vôňa, vráža mi do nosa. Nádhera, kávové zrná, mám ich pred očami. Tie tvary, zbožňujem ich vo všetkých podobách. Akoby som sa práve ocitla v reklamnom spote, kochám sa pohľadom na ne. „No, len sa na ne pozri!“ chcem vykríknuť a dať to na známosť všetkým. Nech vedia, kde je ich krása a chuť. Áno, tá chuť dostane každého. Musí, nedá sa jej odolať. [...]

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.