Založ si blog

Chlad

Som v posteli, na tele cítim chlad posteľnej plachty. Materiál, prebehne mi hlavou a nechávam to tak. Nechce sa mi, premýšľať a trápiť sa s nejakou látkou, nech je akákoľvek, poslúži mi. Len to ma zaujíma. Pohodlie, aby som sa dobre cítila.

 

Niekoľkokrát prechádzam rukou po plachte a užívam si tento dotyk. Jemný, mierne studený. Vyhovuje mi, v tomto počasí určite, tento týždeň sa poriadne oteplilo. Horúčava,  bŕŕŕ, keď si spomeniem. Nemám ju rada, vysoké teploty neznášam. Ležím na chrbte, ľahučká košieľka sa mi lepí na telo. Zhlboka sa nadýchnem a…

 

Vypustím vzduch zo svojich pľúc priamo do výstrihu. Cítim ho, dotýka sa ma na citlivých miestach. Pre mňa nepoznané, akoby som to nikdy nezažila, možno vzrušujúce. Trochu, asi takto to môžem povedať. Neklamem, nemám dôvod. Ešte aj jemnučké chĺpky na mojich prsníkoch reagujú. Zvláštne, pre mňa určite. Nebránim sa, možno je za tým niečo viac.

 

Hm, viečka sa mi samovoľne privreli. Možno by som aj zaspala, ale nejde to. Cítim dotyk na tvári. Možno aj jeho dych, akoby sa odrážal od mojej tváre. Vysoký, svalnatý muž. Nerobím nič, čakám, je to zvláštne. A potom, pootočím svoju tvár, chcem vidieť do tej jeho.

 

Nebude z toho nič, táto epizóda sa nevydarila. Jeho veľké dlane, cítim ich, sú teplé a jemné. Hladkajú moju tvár, pobehujú po nej. A tie pery. Dotýkajú sa mojich, je to také náruživé. Odovzdávam sa do jeho moci bez toho, aby som ho videla. Nechcem, aby prestal, moje vzrušenie narastá.

 

Košieľka je preč, zrejme kdesi na podlahe, strácam sa v jeho dlaniach kĺžucich sa po mojich bokoch. Moje bradavky sú pripravené, tie jeho dotyky… Postupne sa mu oddávam stále viac. Strácam nad tým kontrolu. Realita či sen? Neviem, prerušenie neprichádza do úvahy. Neberiem.

Tag:

Slnko

15.04.2024

Je ráno. Slnko už vypeká, akoby nemohlo byť po včerajšom dni unavené. Mohlo, keby to takto fungovalo. Nie, nič z toho, slnečná aktivita sa zvyšuje rýchlym tempom. Moje telo zahaľuje len tenučké tričko. Keby nebolo treba… Úvahy, veď prečo nie, popustiť uzdu fantázii môže byť celkom fajn. Oči privreté, tvár sa mi kúpe v slnečných lúčoch. Hodinky [...]

Pena

27.03.2024

Jedno vrznutie dverí a všetky oči jedným smerom. Dvere, to je ten bod a uprostred nich ja. Sám, tlačiaci sa dovnútra. Možno vietor, poháňa ma, akoby ma už chcel vteperiť za dvere. Neponáhľam sa, nemám dôvod. Som pokojný, vyrovnaný sám so sebou. Aj tie pohľady, milé mi nie sú, znesiem ich však. No kam by sa už pozerali… Moja ruka na kľučke, [...]

Kroky

14.03.2024

Kráčam po schodoch. Moje nohy, sú neskutočne ľahké, akoby som ich ani nemala. Ale mám, sú presne na svojom mieste. Pravá, ľavá, ešte raz sa na ne pozriem a pokračujem v ceste. Nejaké schody za mnou a predo mnou tiež, dvanásť poschodí spraví svoje. Možno som mala použiť výťah, dnes taká bežná záležitosť. Áno, v tejto bytovke sú hneď dva, jeden vedľa [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.