Založ si blog

Farby, 6. časť

 

Bolesť, to môže to byť len ona. Chcem sa brániť, je to také nepríjemné. Neviem, nedokážem sa pohnúť. Možno nadvihnem ruku a budem vedieť viac, musí sa mi to podariť.  Presviedčam samú seba, ale nie a nie.

 

Ležmo poloha, ľavý bok. Oči, tie mi pomôžu, chlácholím sa. Také jednoduché to nebude, viečka mám ťažké, tlačia sa do pôvodnej polohy. No konečne, aspoň jedno už funguje. Okolo mňa je tma, samá čierňava. Nevidím nič, žiadne záblesky svetla. Bojím sa, netuším kde som a tá neutíchajúca bolesť. Je mi do plaču, ale fňukať by nebolo najlepšie. Dodávam si silu, aspoň nejakú.

 

Vraciam sa k ruke, pravá už funguje, dokázala som ju nadvihnúť. Dotýkam sa druhej. „Au, to bolí!“ Mám mokré prsty, cítim tekutinu. Keby len to, je tu ešte čosi, trčí mi to z ruky. Kosť, moja ruka je zlomená. Ešte aj krváca. Neviem čo sa stalo, ani kde som sa ocitla. Začína mi byť zima, nemám na sebe žiadny kúsok oblečenia. Som nahá. A doráňaná, zlomená ruka nie je zrejme môj najväčší problém. Bolesť kvári celé moje telo.

 

Ani oči nedokážem držať otvorené, točí sa mi hlava, začínam mať pocit, že padám niekam do neznáma. Neviem sa na nič sústrediť. Žena, postava štíhla, vlasy čierne, kdesi v miestnosti. Vidím sporák, jasné kuchyňa, takmer cítim vôňu. Palacinky, ďalšia v poradí, už sú skoro na mojom tanieri. Zmena obrazu pred mojimi očami, do miestnosti vchádza muž. Žiadna radosť v tvári, rozhadzuje rukami a začína byť ešte horšie. „Au!“ kričí žena a kryje si tvár.

 

Je to ako film, nedá sa zastaviť. Plačem, po tvári sa mi kotúľajú obrovské slzy. Prichádzajú policajti a nejaká žena. Je škaredá, cerí na mňa zuby, chytá ma za ruku.

 

„Slečna, počujete ma?“ Moja tvár, ktosi sa ma dotýka, dvíha moje boľavé telo. Počujem hlasy, možno húkačku.

 

 

Tag:

Farby, 5. časť

05.09.2024

Stabilizujem sa, odvrátim katastrofu, vracať nebudem. Keď chcem dokážem všetko. A teraz, musím si veriť, v tejto situácii určite. Som zvyknutá, život sa so mnou nemaznal ,nikdy som nebola „také“ dieťa. Hm, po týchto slovách mám v hlave prázdnotu, akoby mi čosi chýbalo. Kúsok zo zošita či knihy. Teta Majka. Moletná žena v pásikavom tričku, takto [...]

Farby, 4. časť

26.08.2024

Akési zvuky, určite je to fľaša, tento zvuk sa nedá veľmi pomýliť. Neprejde chvíľa a prstom sa dotýka mojich pier, prechádza po nich z jednej strany na druhú. Uhryznem ho, aby ho to bolelo. Nech vie, keď škodí iným. Zamýšľam sa, nechcem byť dobré dievča, odmietam poslušnosť. Ani ho nepoznám, jeho identita mi nie je známa. Chcem sa oslobodiť, aspoň [...]

Farby, 3. časť

06.08.2024

Nehýbem sa, sotva dýcham, zrýchlene a plytko. Neviem, čo bude nasledovať. Ani nechcem vedieť, kto by už chcel. Potrebujem, aby niekto prišiel, aby ma zachránil. Musí sa niečo stať, musím začať niekomu chýbať. Nie som anonymná, mám príbuzných, priateľov. Verím im, určite sa musí čosi stať, nemôžu na mňa zabudnúť. „Dievčatko moje!“ Hlas, [...]

Ramzan Kadyrov, Tesla Cybertruck

Čečenský vodca Kadyrov sa sťažuje na Muska: Vypol mi Cybertruck

20.09.2024 04:40

Ramzan Kadyrov, vodca ruskej Čečenskej republiky, obvinil vo štvrtok Elona Muska, že odstavil jeho vozidlo Tesla Cybertruck.

David Lammy, Veľká Británia

Británia vyzýva na okamžité prímerie medzi Izraelom a hnutím Hizballáh

19.09.2024 23:17

Vojna nie je nevyhnutná, existuje diplomatická cesta, upozornil francúzsky prezident Macron.

Stalin Mednoje

Rusko prepisuje históriu. Moskva zrušila tisíce rehabilitácií obetí stalinizmu

19.09.2024 21:54

Štát je silnejší ako jednotlivec a každý, kto s tým nesúhlasí, je blázon alebo nepriateľ, uviedli kritici.

Czech Nuclear

Juhokórejský prezident sľúbil v Prahe hladký priebeh stavby jadrových blokov v Dukovanoch

19.09.2024 20:45

Jun Sok-Jol do Prahy dorazil zhruba dva mesiace po tom, ako vláda rozhodla o tom, že dva nové reaktory v Dukovanoch má postaviť juhokórejská KHNP.