Založ si blog

Modrá

Modrá. Ani nie, belasá. Zvláštny pocit, akoby mi  modrá farba nestačila a zdala sa mi málo. Zamýšľam sa. Nie nadlho, možno o to dôkladnejšie, môj pohľad je skúmavý.

Hlboké, presne také sú, cítim, ako sa prepadám. Hlbšie a hlbšie, stále viac dovnútra. Rútim sa závratnou rýchlosťou, možno sa mi to zdá prirodzené. Odrazu, je to také zvláštne, hľadám slová na svoju obhajobu. Bojím sa, chcem vykríknuť, akoby som odrazu potrebovala prezentovať svoje pocity pred všetkými.

Ale nie, toto nie som ja, spamätám sa. Včas, mám z toho radosť. Netrvá dlho, cítim závrat, všetko sa so mnou točí, je to horšie ako na kolotoči. Vlastne neviem, moje telo je kdesi ponorené, akoby som sa kúpala.  Skupenstvo, nie voda to nebude, dokonca ani kvapalina. Musí to tak byť, som o tom presvedčená.

Á, to je pocit, asi šteklenie. Jemné, nenápadné. Dotyk, celkom určite, len on to môže byť. Nikoho nevidím, moje oči, pretieram si ich, šúcham prstami. Len chvíľa a je to tu. Hm, páči sa mi to, moje srdce začína pracovať akosi rýchlejšie. Načúvam mu, chcem mu porozumieť. Prečo? Stalo sa niečo?

Otázky, je ich toľko. Sú dotieravé, každá jedna. Lenže, ani ja neviem, neporadím si. Okamih, možno by som sa aj rozplakala, po lícach by mi začali stekať slzy. Len to nie, ak by k niečomu takému prišlo, zložím sa, neustojím to. A keby aj, nemôžem, je to také príjemné.

Mením svoje rozhodnutie, nespravím nič, zostávam poslušná, možno to bude takto lepšie. Zintenzívňuje sa to, je to silnejšie, ale stále nádherne jemné. Mám privreté oči a prestávam vnímať svet okolo seba. Už sa nikam nerútim, aj hlava sa mi prestala točiť. Jazyk, bude to ten uličník, identifikujem ho, len čo pocítim jeho dotyk na mojich ústach. Áno bozk, odrazu som v inom svete, všetko viem, to tie jeho modré oči. Dostali ma. Ja a Richard, je to skutočne krásne.

Tag:

Slnko

15.04.2024

Je ráno. Slnko už vypeká, akoby nemohlo byť po včerajšom dni unavené. Mohlo, keby to takto fungovalo. Nie, nič z toho, slnečná aktivita sa zvyšuje rýchlym tempom. Moje telo zahaľuje len tenučké tričko. Keby nebolo treba… Úvahy, veď prečo nie, popustiť uzdu fantázii môže byť celkom fajn. Oči privreté, tvár sa mi kúpe v slnečných lúčoch. Hodinky [...]

Pena

27.03.2024

Jedno vrznutie dverí a všetky oči jedným smerom. Dvere, to je ten bod a uprostred nich ja. Sám, tlačiaci sa dovnútra. Možno vietor, poháňa ma, akoby ma už chcel vteperiť za dvere. Neponáhľam sa, nemám dôvod. Som pokojný, vyrovnaný sám so sebou. Aj tie pohľady, milé mi nie sú, znesiem ich však. No kam by sa už pozerali… Moja ruka na kľučke, [...]

Kroky

14.03.2024

Kráčam po schodoch. Moje nohy, sú neskutočne ľahké, akoby som ich ani nemala. Ale mám, sú presne na svojom mieste. Pravá, ľavá, ešte raz sa na ne pozriem a pokračujem v ceste. Nejaké schody za mnou a predo mnou tiež, dvanásť poschodí spraví svoje. Možno som mala použiť výťah, dnes taká bežná záležitosť. Áno, v tejto bytovke sú hneď dva, jeden vedľa [...]

Belgicko, Európsky parlament, polícia

Krajná pravica tu nie je vítaná. Bruselské úrady zablokovali konferenciu konzervatívcov, kde mal vystúpiť Orbán

16.04.2024 17:26

Medzi pozvanými boli tiež niekdajší kandidát na prezidenta Francúzska Éric Zemmour alebo jeden zo strojcov brexitu Nigel Farage.

nehoda, auto

Tínedžer s dvomi promile alkoholu si sadol za volant, po nehode chcel ujsť

16.04.2024 17:20

Mladíka zadržal policajt, ktorý náhodou prechádzal okolo.

Vladimir Putin

Na oslavy vylodenia spojencov do Normandie pozvali Rusko, nie však Putina

16.04.2024 17:06

Šéf Kremľa nebude pozvaný z dôvodu agresívnej vojny rozpútanej Ruskom na Ukrajine.

zubár, zuby, zubný kaz,

Treba šetriť, rozhodla Dolinková a zrušila benefity u zubárov. Zdravý chrup budú mať len tí bohatí

16.04.2024 17:00

Náplasťou na rastúce ceny za zdravý chrup boli aspoň sčasti benefity zdravotných poisťovní. Od mája však pacienti o ne prídu.