Založ si blog

Piesok

Štvrtok, takmer koniec pracovného týždňa. Nie je to také zlé, ale piatok by sa zišiel. „Ahojte, babenky, tak zajtra,“ dostanem zo seba, kým si prehodím pripravenú tašku cez plece. Zbalená a rozhodnutá, jednoducho odchádzam, mám plné zuby všetkých vedúcich pracovníkov, ktorí odo mňa toho toľko očakávajú. Až priveľa, deň čo deň, akoby som ani človek nebola. A tie úsmevy, milé a poriadne falošné.

 

Dosť, dnes som rozhodnutá, manipulácie nebudú. Viem, čo chcem, jednoducho sa idem venovať sama sebe. Obloha bez jediného mráčika a do toho snaživé slnko. A oproti mne ona, valí sa zo schodov. Krátka sukňa odhaľuje jej zavalité nohy, v páse sa jej rysuje tuková pneumatika a prsia sa jej pohojdávajú  zo strany na stranu. Letmo na ňu pozriem, akoby som si chcela niečo dokázať. Asi aj. „Idem za vami,“ tlačí mi do pozornosti hromadu papierov. Nereagujem, nie tak, ako by si ona predstavovala. Dnes nie, jednoducho neposlúcham, som rebelka. „Som na odchode,“ poviem suverénnym hlasom a pozriem jej priamo do očí. Dnes mi to ide, som na seba hrdá.

 

Ulica, môj odchod z práce dostal reálne kontúry, skutočne mi to vyšlo. Pridávam do kroku, na dnes ešte toho toľko mám. Električka, mohla by ísť aj rýchlejšie, pomyslím si, len čo sa posadím. Hm, jazda je monotónna, len občas rušená otvorením dverí. Netrvá dlho a moje oči sú privreté, nejako mi oťaželi viečka. Nebránim sa, práve naopak, začína sa mi to páčiť. Som na pláži, okolo mňa piesok, veľa piesku. A more, nádherné, teplé. Ponáram sa, pomaličky, postupne, slaná voda dobýva moje telo. Oddávam sa tomu a opatrne pozorujem okolie.

 

A vtedy sa to stane, vidím ho. Muž. Najmladší nie je, ale to telo. Nádherne vyšportované, opálené presne podľa môjho vkusu. A tie pohyby, akoby sa pri chôdzi vlnil. Dostal ma, sledujem ho, nespúšťam z neho zrak. Beriem do rúk opaľovací krém a natieram svoje telo. Všetky partie. Dekolt, pri tom si dávam záležať, jemné a dôkladné pohyby sú dôležité. Netrvá dlho a mám ho, pozerá po mne, začala som ho zaujímať. Super, pokračujem v načatom.

 

Zvuk. Ruší ma, nedokážem sa sústrediť, otváram oči. Ale nie, všetko je preč, sedím v električke a musím vystúpiť. Konečná.

Tag:

Slnko

15.04.2024

Je ráno. Slnko už vypeká, akoby nemohlo byť po včerajšom dni unavené. Mohlo, keby to takto fungovalo. Nie, nič z toho, slnečná aktivita sa zvyšuje rýchlym tempom. Moje telo zahaľuje len tenučké tričko. Keby nebolo treba… Úvahy, veď prečo nie, popustiť uzdu fantázii môže byť celkom fajn. Oči privreté, tvár sa mi kúpe v slnečných lúčoch. Hodinky [...]

Pena

27.03.2024

Jedno vrznutie dverí a všetky oči jedným smerom. Dvere, to je ten bod a uprostred nich ja. Sám, tlačiaci sa dovnútra. Možno vietor, poháňa ma, akoby ma už chcel vteperiť za dvere. Neponáhľam sa, nemám dôvod. Som pokojný, vyrovnaný sám so sebou. Aj tie pohľady, milé mi nie sú, znesiem ich však. No kam by sa už pozerali… Moja ruka na kľučke, [...]

Kroky

14.03.2024

Kráčam po schodoch. Moje nohy, sú neskutočne ľahké, akoby som ich ani nemala. Ale mám, sú presne na svojom mieste. Pravá, ľavá, ešte raz sa na ne pozriem a pokračujem v ceste. Nejaké schody za mnou a predo mnou tiež, dvanásť poschodí spraví svoje. Možno som mala použiť výťah, dnes taká bežná záležitosť. Áno, v tejto bytovke sú hneď dva, jeden vedľa [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.