Založ si blog

Pena

 

Jedno vrznutie dverí a všetky oči jedným smerom. Dvere, to je ten bod a uprostred nich ja. Sám, tlačiaci sa dovnútra. Možno vietor, poháňa ma, akoby ma už chcel vteperiť za dvere.  Neponáhľam sa, nemám dôvod. Som pokojný, vyrovnaný sám so sebou. Aj tie pohľady, milé mi nie sú, znesiem ich však. No kam by sa už pozerali…

 

Moja ruka na kľučke, pomaličky zatváram dvere. Katka ako obsluha za pultom, už po mne poškuľuje. „Dobrý deň,“ zdraví ma a pridáva úsmev, ten jej nikdy nesmie chýbať, zamračenú som ju ešte nevidel. Mladá je, ako sa vraví „krv a mlieko“, telo pevné, dobre stavané. Muži majú čo obdivovať. Vychudnutá nie je, prsia hrdo vystavuje na obdiv. Nikto z miestnych nepohrdne, najradšej sa pozerajú, keď sa skláňa ku stolu. Hlboký výstrih spraví svoje. A pohyb tiež. Keď nesie podnos plný pohárov piva, nádherne sa jej pohojdávajú. Akoby sa nevedeli rozhodnúť na ktorú stranu pôjdu.

 

My chlapi to vieme najlepšie. Po jednom vybrať z bielej čipkovanej podprsenky, poťažkať si každý kúsok v ruke. Sedím pri stole a začínam vážiť, pekne postupne, ani miery nemusím zapisovať. Cítim tú jemnú a teplú kožu, hebká, nádherne poddajná. Začína mi byť trochu teplo, upijem si z penovej čiapky. Pivo je nápoj, ktorý my chlapi musíme mať.

 

„Ahoj Števo! Už len toľko po tej Katke nepoškuľuj, nechaj niečo aj iným.“ „Zasa si ma doberáš? „ Nedám sa, nech si nemyslí, aj tak všetci v krčme vieme, že jeho stará nemá rada, aby sa okolo mladých točil. A Katka, no tá je, odkedy sa tu zamestnala, akosi radi tu trávime čas.

Tag:

Slnko

15.04.2024

Je ráno. Slnko už vypeká, akoby nemohlo byť po včerajšom dni unavené. Mohlo, keby to takto fungovalo. Nie, nič z toho, slnečná aktivita sa zvyšuje rýchlym tempom. Moje telo zahaľuje len tenučké tričko. Keby nebolo treba… Úvahy, veď prečo nie, popustiť uzdu fantázii môže byť celkom fajn. Oči privreté, tvár sa mi kúpe v slnečných lúčoch. Hodinky [...]

Kroky

14.03.2024

Kráčam po schodoch. Moje nohy, sú neskutočne ľahké, akoby som ich ani nemala. Ale mám, sú presne na svojom mieste. Pravá, ľavá, ešte raz sa na ne pozriem a pokračujem v ceste. Nejaké schody za mnou a predo mnou tiež, dvanásť poschodí spraví svoje. Možno som mala použiť výťah, dnes taká bežná záležitosť. Áno, v tejto bytovke sú hneď dva, jeden vedľa [...]

Hnedá

03.03.2024

Vôňa, vráža mi do nosa. Nádhera, kávové zrná, mám ich pred očami. Tie tvary, zbožňujem ich vo všetkých podobách. Akoby som sa práve ocitla v reklamnom spote, kochám sa pohľadom na ne. „No, len sa na ne pozri!“ chcem vykríknuť a dať to na známosť všetkým. Nech vedia, kde je ich krása a chuť. Áno, tá chuť dostane každého. Musí, nedá sa jej odolať. [...]

Colonial Coin Britain

Vzácne mince čakali na dražbu sto rokov. Prečo ich nezískali dedičia hneď po smrti boháča?

27.04.2024 09:00

Dánsky obchodník s maslom Lars Emil Bruun medzi numizmatikmi vyčnieval. Aké mince vlastnil a čo si želal, aby s nimi urobili po jeho smrti?

polícia páska

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Kolumbijská univerzita, Palestína, Izrael

Propalestínski študenti na Kolumbijskej univerzite budú pokračovať v proteste

27.04.2024 07:51

Študenti Kolumbijskej univerzity v New Yorku, ktorí začali celoamerickú vlnu propalestínskych univerzitných protestov, sa nedohodli s vedením školy.

vojna na Ukrajine, Charkov, záchranári, ruský útok, bombardovanie

New York Times: Charkov je nezlomný. Bombardované mesto napriek strachu žije

27.04.2024 07:30

Každodenné ruské útoky u obyvateľov Charkova stupňujú obavy, ale život v meste sa nezastavil, napísal denník The New York Times.